21 september 2011

MMM 21 september 2011

Vandaag is het echt herfstig hier, soms de zon, soms een buitje, veel bewolking en het wordt ook al weer vroeg donker.




Vandaag draag ik een jurk die ik afgelopen voorjaar toen het naaien weer een beetje ging heb genaaid. Nog weinig gedragen door het mooie voorjaar. Het is "knoopjurk" uit de knip februari 2011. Het wilde niet lukken met de knoop vandaar dat ik op een gegeven moment maar wat gedaan heb... Later vond ik deze uitleg van de knoop en toen is het me wel gelukt. Morgen zal ik foto's maken van deze "mislukte" knoop en van de jurk die ik later maakte met een goede knoop.

Meer over MMM bij Cat und Kascha en alle andere deelnemers zijn te hier vinden.

Heute trage ich ein Kleid aus den Knip von februari. Dieses Kleid hat ein Knoten. Aber diese Knoten was mich bei diese Kleid nicht gelungen, ich habe da nur etwas getan um es ein bischen gut aus zu sehen lassen. Morgen mach ich detailierte foto's. Aber später habe ich diese Anleitung und ist es bei ein zweites Kleid besser gelungen. 

Vrolijke groet,

Karen 



4 opmerkingen:

  1. Ein wunderbares Knotenkleid! Ich liebe diese Knotenkleider und ich glaube, ich brauche auch noch eines in dezenten Farben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So ein schönes Kleid! Das Knip Knotenkleid habe ich noch nicht genhäht, nur das von Onion und davon kann man nicht genug haben!
    LG Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt heel erg mooi en wat staat ie je prachtig! Grappig die streepjes op het voorpand, aan de ene kant horizontaal en de andere kant verticaal. Mooie knoop is het geworden, lijkt me niet zo eenvoudig idd.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen