14 september 2011

Weer terug!

Na lange tijd, ik zie nu zelfs meer dan een jaar, ben ik weer terug. Na een vervelende tijd door aangezichtspijn, die nu gelukkig zo goed als onder controle is met medicijnen ben ik eindelijk weer zo ver dat ik ook mijn blog weer wil oppakken. Voor Nienke en Sïlke naai ik bijna niets meer, maar ik ben weer begonnen met meer voor mijzelf te naaien. Ook voor de "kleine"dingen eromheen, tassen, kadootjes, kussens enzovoort heb ik nu meer tijd.

Tijdens mijn afwezigheid ben ik vele van jullie blijven volgen, heel stil op de achtergrond. Waar ik sinds het begin veel plezier aan heb beleefd is Me Made Mittwoch. Een initiatief van dit blog. Het idee is om elke woensdag iets zelf genaaids te dragen en dit in je blog te laten zien. Door middel van een linklijst kan je ook alle anderen zien die hier aan mee doen. Graag wil ik  hier ook aan meedoen en wel voor de eerste keer met deze jurk:

Door de kleine bloemetjes niet zo goed te zien, maar het is een wikkeljurk uit de Knip. Ik draag hem graag over een "onderjurk" die ik heb gekocht bij Didi met een kanten rand met kraaltjes.

In mein Holländisches Deutsch:
Nach lange Zeit melde ich mich wieder. Endlich sind mein Schmerzen unter kontrole mit medikamente und geht es mich wieder viel besser.
Me Made Mittwoch hat mich immer sehr gut gefallen und deshalb möchte ich gerne mitmachen.
Durch die viele kleine Blümchen ist es nicht einfach zu erkannen aber es ist ein Wickelkleid nach ein Knip-schnitt.


Vrolijke groet!

Karen

P.S.: meer over MeMadeMittwoch bij Cat-und-Kascha en alle deelnemers van vandaag staan: hier


7 opmerkingen:

  1. hi! ich weiß zwar nicht was du hattest, aber es freut mich, das es dir nun besser geht. dein kleid ist schön, und sieht mit dem unterrock sehr gut aus, liebe grüße nico

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wickelkleider sind immer gut und mit dem Unterkleid oder Unterrock gefällt es mir besonders gut!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat je er weer bent.
    mooie jurk!
    Voor de meiden naaien word almaar moeilijker dat begin ik ook te ondervinden.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat een prachtige jurk, helemaal mijn smaak! Fijn dat je er weer bent, ben benieuwd naar wat je allemaal gaat maken.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Kaar!
    Wat fijn dat je weer blogt, ik heb je wel gemist hoor!
    Groetjes van je tante Karin haha

    BeantwoordenVerwijderen