25 mei 2007

Getagged....?!

Ik ben getagged door Carolina http://veliarose.blogspot.com/ .... Al enige tijd kwam ik ze tegen in de diverse blogs die ik lees, lijstjes van 7 dingen over je zelf die iedereen al lang had willen weten... En ja hoor nu mag ik ook.... fijn ;-)!

1: Ik stel graag dingen uit....
1: Ich schieb viel fur mich auf...
2: daardoor doe ik veel op het laatste nippertje...
2: deshalb mache ich viel auf den letzte drucker....
3: vandaar dat ik ook wel eens 's nachts naai, omdat het toch nog even afmoet...
3: und nähe ich manchmal auch 'snachts, weil es noch nie fertig ist....
4: Ik verbaas me erover dat jullie (nou,ja de Duitse lezers dan) mijn Duits zo goed vinden. (Jullie moeten toch beter weten....)
4: Ich wundere mich weil du (naja, den Deutsch leser) mein Deutsch so gut finden... (Sie sollen besser weissen...)
5: Ik ben ook erg blij met alle komplimenten die ik elke keer krijg over mijn "slanke"lijn... dit is echt niet zo, er zijn reeds 6 kilo af, maar er moeten er nog 4!
5: Ich frohe mich auf alle Komplimenten uber mein "Schlank" sein... Es ist nicht war, ich habe schon 6 kg abgenommen aber es sollen nog 4!
6: Vanwege punt 1 ben ik een slechte huisvrouw, de oplossing zou zijn om 'snachts schoon te gaan maken.....
6: Wegen das erste punkt bin ich ein schlechtes Hausfrau, den losung sollte sein um des nachtes putzen zu gehen
7: Ik niet wist dat ik zoveel zelfkennis had.
7: Ich war mich nie bewusst so viel selbsterkenntnis zu haben.

Vrolijke groet, Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten