14 december 2011

mmm 14-12-2011

Eigenlijk dacht ik daarnet, oja, woensdag vandaag en niets zelfgemaakts aan, jammer.... geen Me Made Mitwoch....

Totdat net mijn oog viel op wat op tafel lag:


Mijn tas: allesdrin freebook van Farbenmix met Roodmutsje van Kunterbuntdesign en daarnaast ligt mijn sjaal: een clapotis van Knitty. Als je van breien houdt en deze site nog niet kent, dit is een echte aanrader!

Erstens dachte ich: heute kein MMM, weil ich nichts selbst genähtes angezogen hat. Aber den sah ich was auf den Tisch liegt: Ein Allesdrin Tasche mit Rotmutzchen und mein Tuch: ein Clapotis von Knitty.

Nu moet ik stoppen: snel eten en dan naar het Muziektheater naar de Notenkraker!

Das war es fur Heute, nach den Mahlzeit gehen wir ins Theater: die Nussknacker!

Meer MMM: cat-und-kascha-rote-tupfen

Vrolijke groet,

Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten