27 juni 2007

Voor Vincent mijn grote Neef!

Vincent was afgelopen weekend jarig en wilde graag geld hebben voor zijn muziekinstallatie. Zijn grootste liefhebberij is namelijk muziek draaien en deze kan hij ook met zijn installatie mixen, sneller, langzamer en nog veel meer waar deze "oude nicht" niets van snapt.
Ik had al eens een t-shirt geborduurd, maar omdat zijn "artiesten"naam veranderd was wilde hij van ons ook nog wel een nieuw t-shirt.
Op een goedkoop shirt van de Zeeman (2,98 :-) want dan konden we zijn financiele wensen ook vervullen) heb ik dit geborduurd:

De letters zijn van Jeanette (huups). Op het t-shirt heb ik nadat ik het ingespannen had een los stuk rode tricot gelegd en daarna de letters met oranje garen en geel tricot geborduurd. Als laatste heb ik de rode tricot weggeknipt en rondom de letters nog een klein randje laten zitten. Geeft een stoer effect!

Wij en Vincent waren erg tevreden over het resultaat!
Vrolijke groet, Karen

1 opmerking:

  1. Heej Karen Hier je groten neef :P

    Allles goed? Leuk berichtje :)
    En een leuk T-Shirt

    Ik ben erg blij :-)

    Ik heb hem nog steeds aan :P

    BeantwoordenVerwijderen