30 juni 2007

Voor Bente...

Hier de complete kombi, voor als het niet zo mooi weer is


Misschien wordt het toch nog eens zo mooi dat ze een lekkere blote zomerjurk aan kan??!

Als je op de foto klikt zie je hem groter... en kan je beter de stof zien... echt heel leuk!


Ook dit vind ik erg leuk geworden met de lieveheersbeestjes past het goed bij de mooie stof van de jurk.

Overigens was Bente al in april jarig maar ben ik er eerder niet aan toe gekomen (en eerlijk gezegd ontbrak het ook een beetje aan inspiratie...) om iets voor haar te maken.

Ik had al eerder stof gekocht om een broek te maken... of misschien toch maar een jurk van andere stof.... Totdat ik deze stof tegenkwam. Heel erg lief met aardbeitjes en lieveheersbeestjes, echt voor een meisje van twee!
En toen nog het patroon... Een broek, een jurk... een Marieke jurk.... een tuinpakje (Ottobre) of toch... En toen kwam Xenia en was het duidelijk!

Omdat het nu niet zo mooi weer is heb ik er nog een legging en shirtje bij gemaakt van wit/groen gestreepte tricot.

En nu maar hopen dat het past.....

Vrolijke groet, Karen

1 opmerking: