14 september 2006

Borduren, Borduren, Borduren....

Deze hele week heb ik geborduurd, geborduurd en geborduurd..... Oja tussendoor eten gekookt en Nienke en Silke van en naar school gebracht en daarna weer geborduurd....

Het resultaat is deze schatkist vol:




Het zijn borduurpatronen van Farbenmix en ze zijn super!!!




Vanmorgen bij de Viltgroep (elke donderdag maken we op school poppetjes van vilt die verkocht worden op de Bazaar en Wintermarkt, maar daarover vast nog een keer meer....) heb ik (natuurlijk) verteld over het borduren... Al pratende kwam de opmerking op ik dan ook applicaties voor over gaten in spijkerbroeken van JONGENS (!) kon maken. Die te koop zijn, zijn of te kinderachtig of te stoer met tanks en legerattributen enzo. Dus wat doe je dan als je thuis komt.... BORDUREN!!!
Ik hoop dat ze in de smaak vallen. Ik vind zelf die met die pijlen op de camouflage stof erg goed gelukt, maar of jongens van 8 die op hun broek willen.... Geen idee....

Vrolijke Groet, Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten