31 januari 2013

Een per dag.....

Al eerder liet ik twee hexipufs zien. Toen waren er nog maar twee.... En nu zijn er al 33!
Elke dag brei ik er een en soms wel eens twee...
Maar wat moet het worden?
Uiteindelijk een deken.
Al een tijd zag ik steeds op ravelry de beekeepersquilt voorbij komen en uiteindelijk besloten mijn restjes op te maken en deze deken te maken. Om er voor te zorgen dat hij ook afkomt heb ik dus bedacht om er elke dag een te breien. 
Elke laatste dag van de maand zal ik jullie op de hoogte houden. (Nog een stok achter de deur...)
Vrolijke groet
Karen

2 opmerkingen:

  1. Oh das sieht ja schon mal gut aus,und einem am Tag bekommt ja auch gut fertig.Eine schöne Art zur Resteverwertung.Wie groß soll denn die Decke werden ? ( Es soll doch eine Decke werden oder? )
    Nächste Woche komme ich wieder in dein Land,dann habe ich Ruhe und Zeit zum nähen
    LG Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooo, wat zijn ze leuk! Echt iets voor jou.
    Hoeveel ga je er maken???

    BeantwoordenVerwijderen