03 juni 2008

P E C H !!!

Door het uitkloppen van het tafelkleed ben ik vorige week vrijdag uitgegleden. Eerst moest er gewacht worden tot de zwelling minder was, zodoende ben ik woensdag via huisarts bij de orthopeed terecht gekomen. Donderdag een kijkoperatie en daar bleek dat de bovenbeenspier gescheurd was bij mijn knieschijf. Deze is gehecht en na een nachtje ziekenhuis was ik vrijdag weer thuis.... Met een gipsenbeen van halverwege bovenbeen tot enkel....

Het gaat nu weer wat beter, de pijn wordt minder en ook de verwerking en acceptatie van 4 ! weken gips en daarna nog een hele tijd fysio gaat goed.

Of het naaien nog zal lukken weet ik nog niet, ik kan nog niet goed genoeg aan tafel zitten en naaien is niet alleen zitten.... Maar wie weet gaat het volgende week wel weer een beetje beter....

Vrolijke (ja hoor toch wel....) groet, Karen

10 opmerkingen:

  1. Wat vervelend Karin! Hopelijk ben je volgende week wat mobieler en kun je achter de naaimachine.
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee! Arme Karen!Was ist dir denn passiert!!!Ich wünsche dir gute Besserung!

    Groetjes,Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een pech! Ik ben net sinds een week weer uit het gips! 6 weken gips ivm gescheurde kniebanden. Nu loop ik weer met krukken, want je spieren en banden worden stijf. Ook ik zat van enkel tot lies in het gips.
    Ook ik revalideer momenteel bij een fysio. Ja... en dan te bedenken dat het nog maanden gaat duren voordat mijn knie weer helemaal is zoals het was.

    Sterkte meid, ik voel met je mee!

    Trouwens, ik heb het met mijn rechterbeen. Ik kon wel achter de naaimachine uiteindelijk. Zolang er maar iets onder de tafel stond waar ik mijn gipsen pootje op kon leggen. Gaf me lekker afleiding!

    Mag je er trouwens op lopen? Heb je (net als ik had) een loopkoker?
    Dan leer je je vanzelf redden met het gips, in ieder geval in huis.

    Groetjes, Fraukje
    http:\\friebelsfratsels.punt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Karen!

    Ich wünsche dir ganz rasche Besserung. Ich hoffe, dass es dir bald wieder besser geht und dass du den Sommer noch in vollen Zügen genießen kannst.

    GLG Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat vervelend zeg en dat met de zomer ( vakantie ) voor de deur. Heel veel beterschap toegewenst met je been. En nu maar hopen dat je gauw weer achter de naaimachine kunt. Betere afleiding is er niet ! Toch ?

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Karen,

    auch von mir: Gute Besserung!

    Viele Grüße
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Karen,

    ohje, wenn ich das richtig verstanden habe, hast Du Dir Dein Bein gebrochen, oder ? Ich wünsche Dir ganz schnell gute Besserung. Fühl Dich gedrückt und laß den Kopf nicht hängen !!

    Deine e-mails sind bei mir nicht angekommen. Vielleicht kannst Du es noch mal probieren ?

    GLG, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oje, du Arme! Ich wünsche Dir eine ganz gute Besserung!

    Liebi Grüessli Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe is het nu? Lukt het nog een beetje?

    Inmiddels loop ik bijna weer normaal! Eerst 2 keer in de week fysiotherapie en nu hoef ik pas over 2 weken weer terug te komen.

    Zit je alweer achter de naaimachine?

    Sterkte nog!

    Groetjes, Fraukje.

    BeantwoordenVerwijderen