18 juli 2007

Zo langzamerhand komt alles af...

De laatste tijd was ik met veel tegelijk bezig... En nu komt zo langzamerhand alles af.
Bij deze Sara rok was eigenlijk een andere onderrok gepland, maar helaas (gebeurd me bijna nooit, maar tja als het al 24.00 uur geweest is....) heb ik me verknipt. Gelukkig pastte deze stof er ook erg mooi bij, misschien zelfs wel beter dan die andere...
De kleuren van dit shirt passen er overigens wel beter bij.





Om het wat "sportiever" voor grote meisjes te maken heb ik zelf een label gemaakt en de bovenkant als een spijkerbroek/rok met lussen gemaakt. Ook de geborduurde broekzakken passen er mooi bij.

Vrolijke groet, Karen (die vanavond 8! shirtjes af gaat maken....)

1 opmerking:

  1. Auch wenn ich kein niederländisch kann... DIE KOMBI IST TOLL!!!
    Ich hatte sie ja bereits bei kub bewundert ;o))
    LG Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen