17 juli 2007

Donderwolken boven Purmerend....


Niet alleen het weer is instabiel hier in Nederland....






Hoewel het niet uit de foto's blijkt is Nienke wel blij met haar nieuwe broek (Wanda van Inuit-design via Farbenmix) Ik heb de broek versierd met sierstiksels die je zo op de foto's niet ziet. Ik zal er nog eens detailfoto's van maken als Nienke de broek uit heeft (Ik durf het haar nu niet meer te vragen...)


De broek zit best goed bij Nienke alleen als ik hem nog een keer maak doe ik toch elastiek in de band achter zodat hij daar beter aansluit en ook van voren beter zit....

Vrolijke groet, Karen

2 opmerkingen:

  1. Hallo!
    Ich hab zwar nicht sehr viel verstanden *Grins*, aber Wie kann man mit so einem tollen Cap ein solches Gesicht machen?
    Ich habe mit vergnügen auf Deiner Seite gestöbert! Gefällt mir gut. Ganz liebe Grüße aus dem sonnigen Hildesheim!
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Andrea...
    Danke fur dein Kommentar. Nienke hat gar kein lust auf Foto's machen deshalb guckt sie so... Ach ja Mädchen von 11!

    Vrolijke groet, Karen

    BeantwoordenVerwijderen