26 maart 2007

Tasjes Tasjes Tasjes en nog veeeeel meer Tasjes

Aardbeien tasjes voor mij, een voor mij mobiel en een voor naar de viltgroep, een "Thee-tasjes" voor Ditte, en een zakdoektasje (in het duits: Taschentüchettasche, ook wel TaTüTa....) voor Silke:




































De binnenkant van de "Viltgroeptasjes". Ik heb het zakdoekjes gedeelte iets aangepast zodat de patroontjes erin kunnen, daarbij een klein spelden en naalden kussentje en nog een klein zakje voor garen etc....






















En dit is dan Silke's zakdoekjes tasje.

Vrolijke groet, karen

7 opmerkingen:

  1. Ha Karen,

    Wat een leuke tasjes, echt
    geweldig!!
    En dan die muisjes, ze lijken wel echt. Nou ja, niet die met het rode jasje dan. Beetje dromen mag toch?

    Liefs, Karin (Ztm)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderwunderschön! Die T-time Serie passt klasse dazu!
    Und diese Mäuse...obersüß!

    GLG, Smila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Karen, ziet er hartstikke leuk (en gezellig) uit!

    Groetjes Fraukje.

    http://friebelsfratsels.punt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, je mag me natuurlijk in je lijst opnemen! Kom je ook even bij mij in mijn vriendenlijst staan?

    Groetjes Fraukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow - das sind ja schöne Täschchen!!! Mich hat das Fieber auch gepackt:-))

    Liebi Grüessli Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Man Karen,
    sind die schön geworden,eine schöner als die andere.
    GLG
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Ik ben helemaal verliefd op uw zakdoektasjes.
    Nu heb ik een hele brutale vraag. Kan ik ergens een basispatroon hiervan vinden?
    Uiteraard begrijp ik het volledig als u dat lekker voor u zelf wilt houden, geen probleem.
    Niet geschoten is echter altijd mis ;-)

    Mvg, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen