22 januari 2007

Dana, Emily, Zoe, Droomboom....

Voor sommigen zal het abracadabra lijken, maar voor anderen zal het in een keer duidelijk zijn...
Voor Silke heb ik een Dana-broek genaaid met een Emily-hesje

Daarbij een Zoe-shirt met een Droomboom
Dit is de boom nog eens van dichterbij. Een borduurpatroon van Jeanette van Huups (http://huups.de Eigenlijk ziet hij er anders uit, met appeltjes, sterren en duitse tekst Traumbaum. Vooral die duitse tekst vond Silke maar niks...
Vanmiddag waren we hem toch aan het borduren en toen ik zo ver was met borduren dat de tekst aan de beurt was, zei Silke: Mam, zo is hij ook wel mooi... Toen ik een goed keek was ik het met haar eens, alleen de boom was wat kaal... Dus even in een van mijn laatjes gezocht en ja daar waren die mooie bloemenknoopjes...
We zijn allebei erg blij met het resultaat!

Vrolijke groet, Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten