24 november 2006

Tasjes Tasjes Tasjes en nog veeeeel meer Tasjes

Met deze twee tasjes is het allemaal begonnen:


Door het enthousiasme van andere moeders op school heb ik er nog meer gemaakt en uiteindelijk besloten om op de Wintermarkt op school Tasjes te verkopen.....




Ook heb ik nog wat kinderkleding gemaakt die ik mee neem, eens kijken of ze dat leuk vinden?!!

Spannend allemaal.....
Wie wil kan morgen (zaterdag 25 november) komen kijken van 10.00 - 14.00 uur op de Vrije School Waterland, Reigersbek 2-4 in Purmerend (voorheen de Stolp, in de Gors, vlakbij Elbert en Yvonne...)
Er is natuurlijk nog veel meer te koop, onder andere lekkere wafels gebakken door Nienke en Silke! Ook wordt er een fiets verloot.....

Vrolijke groet, Karen

6 opmerkingen:

  1. Hallo Karen,

    Du machst mich aber wirklich neidisch - jetzt gibt es auch noch Waffeln auf eurem Markt... Ich liebe Waffeln!!! Und so wunderschöne Taschen! Ich schätze mal, uns trennen ca. 800 bis 1000 km, das ist leider viiieeel zu weit, sonst käme ich wirklich!
    LG, von der anderen Karen (die wawuschels)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Purmerend is maar niet even naast de deur, jammer.
    Anders was ik graag langs gekomen, al die mooie dingetjes die je gemaakt heeft. In iedere geval, veel success op de wintermarkt en laat me weten wie het was. Ik sta in 14 dagen op zo een markt, moet ik mischien ook nog tasjes maken? Waneer???

    Groetjes Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee, tof! Leuk dat ik eindelijk ook eens een opmerking bij jou kan plaatsen! Hartstikke leuk die tasjes! Ik zie dat jij ook een paddestoeltasje hebt gemaakt van Farbenmix. Is het makkelijk om te maken zonder patronenblad? Ik hoef namelijk nog even niks bij Farbenmix te bestellen, maar ik wil zoooo graag zo'n tasje voor mijn dochters maken!

    Jammer dat ik niet dichterbij woon, anders was ik graag langsgekomen! Succes met de verkoop!

    Groeten Fraukje.
    http://friebelsfratsels.punt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ;-)) ben jezelf ook VS moeder of heb je enkel op de bazaar gestaan . Gave tasjes ;-)) ook klickundblick fan ;))
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Karen,

    deine Taschen und Schlüsselanhänger sind ne Wucht.

    Echt klasse.

    LG

    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. liebe karen,

    ...du bist sooo fleißig...der wahnsinn...einfach traumhaft diese taschen...und alle so liebevoll gestaltet...

    liebe grüße nicole*pueppele*

    BeantwoordenVerwijderen