31 oktober 2006

Wanten voor Silke

Hier nog niet aanbod gekomen, maar een andere bezigheid van mij is breien. Alleen kleine werkstukken, vooral sokken, want anders duurt het veel te lang en wordt het te zwaar voor mijn tere schoudertjes ;-)!!
Voor de grotere breiwerken kijk ik mijn moeder lief aan!

Dit worden wanten voor Silke, ik moet opschieten, vrijdag wordt het hier echt koud 's morgens als we op de fiets naar school moeten...
De aantekeningen eronder kloppen overigens niet precies, het zijn namelijk de aantekeningen van de eerste want, maar die werden te klein, vandaar een nieuwe poging:

Even passen, ziet er een beetje VOODOO uit, maar het enige dat Silke ervan over houdt zijn Wanten! en deze keer ziet het er naar uit dat ze gaan passen....

Vrolijke groet, Karen

1 opmerking:

  1. cool alles wat je voor mij en silke heb gemaakt.

    nienke


    P.S. ik zet het hier neer omdat deze nog geen comments had.

    BeantwoordenVerwijderen